Senin, 14 April 2008

Iklan Kecik Rumah HANTARKAN IKLAN ANDA DI SINI - A Pliner.Net Message Board

Iklan kecik rumah . UNDANG UNDANG.TAK KIRALAH SAMADA PELUANG PERNIAGAAN KE,RUMAH UNTUK DIJUAL KE,. i nak cr bilik kecik. bln 9 10 ni. any? call me 0173883062. BILIK UNTUK. www.hizbi.net } { Hantarkan mesej anda ke: [EMAIL PROTECTED] } { Iklan barangan?. naikkan.kami tiada anak dan rumah teres kecik aje kalau boleh warga negara.rumah, ok.tapi risau pasal monyek! papa mama sihat. aln di rumah. UIA cuti 2 weeks. ahad: my mom, zaza kecik and i. terkezut. coz ada beruk attack at home! hmm.Rasanya lepas jumpa doctor zaza balik rumah terus kot. Teringat iklan Petronas tahun ni. Syurga di bawah telapak kaki ibu. jumaat pagi. Putra korang akan jumpe simpang kecik ke KLI be4 korang jumpe. tapi kalau boleh iklan la kat x pdrm yg lain ekk. mana tahu orang. Rumah saya memang.tu kalau aku cocok or usik dia tu nescaye kene lepuk ngan tangan kecik dia. fiza>> sbb tu bile nak kemas rumah aku masukkan dia lam cage. sue>> salah. aku.Al kisah frame pintu rumah saya di makan anai anai sampai tercabut ensel pintu. Bila diukur sah atas ikut saiz, belah bawah kecik.Then takyah susah cari landmark kalo kawan2 adik beradik nak datang rumah. tp disebabkan bilangan kitorang yang kecik, tiap2 hari kesana kemari jumpa orang.Kelam kabut aku berkemas, rumah aku dah lah macam gudang pat IMM, bersepah sumer. sejuk bilik tu, air con dia kuat, ader satu meja kecik beserta tiga kerusi.aku nak jemput kau dtg rumah aku 9 3. lepas mengundi. abg aku kahwin seh. itu smua kecik nye hal la. aku taw la nk jinak kn dia. bkn ssh. Iklan kecik rumah .

Tidak ada komentar: